måndag 2 mars 2009

Pysselpassion X 2

Mitt bidrag till pysselpassions februariutmaning.
Hade ett lite kryptiskt meddelande i min inkorg i mailen från dem, så jag rusade dit och kollade.
OOOOOOiiiiiihhhhhh!!!!
Jag hade knipit förstaplatsen. Gudars, vad glad jag blev :O)
Någon som är scrapsugen????? Jag vill scrappa i sällskap!
Om svar anhåller snarast....*ler*.
Är ju numer inte så ofta bilburen, och det blir liiite jobbigt att bära grejerna. Så är det någon som har bil, lust och vill.
Ring mäj, så scrappar vi!
Kram kram

9 kommentarer:

MissMian sa...

Ja du din buse ska enligt rykten inte med till Linköping? Grattis till vinsten! Superfin LO!!!

Anonym sa...

Förstår att du vann! Den var ju SUPERFIN! :-)
/ Mia J

Lilo sa...

Otroligt fin layout! Klart du vann med den! =)
Jag har ingen bil så jag kan inte komma. Attans.. Är också sugen på att scrappa i sällskap!

teres sa...

åhhhh, grattis. Välförtjänt apselut, heja heja.
Jag vill också scrappa men det finns delade meningar om det från annat håll ;)

Kramen

Anonym sa...

Wooohooo! grattis till vinsten! layouten är helt fantastisk!!


ang, rosorna på mitt kort, så har jag haft just dom i mitt scrapförråd i flera år, utan att bli använda och jag vet faktiskt inte vart dom kommer i från. och jag kan tyvärr inte hjälpa dig med vart man kan få tag på primarosorna heller, sorry, jag har noll koll på allt verkar det som=) men du kan ju alltid göra egna rosor av dom blommor du redan har, det brukar jag göra. kram

Therese sa...

Grattis!!! Supernajs! Som sagt; jag dyker nog upp när du minst anar med scrapgrejor. Hörs närmare. KRAAAAM syster

Anonym sa...

Jättefin LO och grattis till vinsten!

Tin sa...

Grattis!!!!
Vad jätte snygg LO du gjort!!!!!!!
Sen är det ju bara en lång härlig bana med superfina LOs i dina andra inlägg!!! SÅ MYCKET SNYGGT!
Hoppas att ni mår bra!

Anonym sa...

WOW!!!!! Så himla fin! :)