tisdag 17 mars 2009

Kavalkad med layouter...eller inte :O)


Discodags är gjord till liftutmaningen (Anna G:s Lo), som var på lördagen.
Och jag kom på delad första plats....hur glad blir man inte då????
Så oerhört roligt att andra tycker att det man gör är fint och uppskattas. Det värmer!!!!
Först ut blir det LO.sar som jag gjorde med mitt DT-kit från www.stellas.se
Jenny vet vad jag gillar och det blev fullträff!!! Papper från MME, I löööv.....Blommor, bling, band, stjärnor och die cuts, allt finns i butiken!
Bara att rusa dit och shoppa, du kommer inte att ångra dig, det kan jag lova :O)

Numero 2 är gjord bara för att mormor är den bästa!
Allt material (minus rosorna), kommer från kitet.
Fler uppdateringar kommer ....
Jag hann göra 7 LO:s under helgen. Det trodde jag faktiskt inte...Men det går fort att skapa när inspirationen flödar!
Tjohej för denna gången!

1 kommentar:

teres sa...

Ja, vad säger man? Världsklass, helt enkelt!!!!