onsdag 18 mars 2009

...och så lite till från Linköping

En LO gjord efter temat "vågigt", på min mamma och mormor. För er som undrar vad det "vågiga" är, så har jag frills bakom blommorna och till vänster på kortet.
Lite långsökt kanske men men...

Denna är gjord från goodiebagen som vi fick. Kravet var att använda 4 saker. Prickigt papper, blommor, spets och annat mönsrat papper. Det var i stort sett allt som var med i påsen, minus ett par blommor som fick sitta på en annan lo.


Denna gjord efter en skiss.

Jag är helt förvånad över att jag gjorde så många layouter.

Ska på scrapträff redan på lördag igen....Tjohej, vad roligt!
Ser verkligen fram emot det. Trodde att jag skulle vara trött på scrap i allmänhet. men det verkar nästan som att jag blev mer sugen på att gå loss bland grejerna :O) Konstigt!

Kram




2 kommentarer:

Anonym sa...

Lika fina alla tre! Du lyckas verkligen få till det helt fantastiskt varje gång!

Therese sa...

Vilka superfina! Jag gillar allra bäst den översta och den understa! Du är verkligen duktig och håller jämna kvalitet! Vi får ta en kväll snart igen och scrappa loss! Kram syster