söndag 7 februari 2010

2 olika från kitet.....

Två LO:sar som jag också gjort med kitet från Stellas. Den översta är emd det sista "hopkoket".
Det får ju inte vara blommor kvar som jag inte gjort något med...*ler*

Hjärtat fick jag av sonen i födelsedagspesent. Då svällde mitt hjärta!!!!!
Han har knåpat på syslöjden och tänkt på sin gamla mamma. Det är ju GULD värt!

Det här fotot gillar jag "stenhårt". Vi sitter i fören på båten och ska försöka fota oss, samtidigt som pappan gasar på i 30 knop. Lite mission impossible, men många glada skratt blev det!

Nu ska det bara slappas i eftermiddag.
Helgen har gått i ett. Först ut syster med son i fredags. Ett par öl och Let´s Dance kll, samt mycket tjatter på oss systrar.
I lördags snabbesök på Stellas med syster som sovit kvar. Sedan hem och packa in barn för vidare färd mot kamrat i Fjugesta. En eftermiddag med mycket snack och lite scrap, urtrevligt!
Sedan hem och kolla film med maken (nåväl, han tittade och jag sov...)
Och idag kom Stockholmskusin klockan 9 på morgonen för att leka och vara på lite besök under dagen.
Sedan kalas för maken, middag med släkten.
Vilken härlig helg!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu blir det ryggläge i soffan pch "zappa" mellan tv-kanalerna.

Må så gott, kram kram!

1 kommentar:

Therese sa...

Den översta är superfin! Den gillar jag verkligen! Avskalad! Visst är de små alstren från slöjden en riktig höjdare! En mors hjärta sväller över! Fick skärbräda av Daniel i veckan:) Jättefin bild på dig och barnen. Tack för helgen! Trevligt! Kram