onsdag 21 januari 2009

På besök i Körsbärsdalen

En utmaning som var med i Stellas crop under hösten. Kommer inte riktigt ihåg vilka "Måsten" det var, men jag tror att jag klantade till det med att jag hade en filtblomma .....Filt skulle vara med, men inte blommor....
Nåja, LO:n handlar om när vi var på besök i Astrid Lindgrens värld och bland annat hälsade på i Körsbärsdalen. Dold journaling bakom fotot.
Sen ett par ord, bara för att jag gillar dem: urkus ruttus *småfnittrar för mig själv*
Kram kram
Pst....Ska nog "pilla" lite på mina fina grejer som jag inhandlade på www.stellas.se super rea, REA med stora BOKSTÄVER....
Fasen vad roligt det var! Mer shopping åt folket :O)

2 kommentarer:

MissMian sa...

Supersnygg! Kunde inte heller låta bli rean....

Therese sa...

Härliga färger! Snygg LO! Gillar att allt "sitter rakt", det kan verkligen vara väldigt snyggt. Ska dit jag å :) Kram