lördag 10 januari 2009

LO på hög

Var inne och gluttade i http://liloscrap.blogspot.com/ , och såg att hon lagt LO:s på hög.... Rolig idé tyckte jag, och gjorde genast likadant :O)
Började spana in hyllorna här hemma och började rota bland högarna. Och efter att ha fyllt de album jag har (3 helt tomma + ett antal plastfickor som är insatta) till bristningsgränsen, finns det ca 2 1/2 sådana här högar till.
Bara att inse att den dagen jag ska sätta dem i album, blir jag utfattig......Hmmmm.
Någon som har bra tips på var man kan hitta plastfickor till ett rimligt pris???
Både i Sverige och utomlandsen :O)
Scraplusten börjar så smått att infinna sig igen....Ska nog parkera ändalykten vid scrapbordet lite senare och greja lite!

6 kommentarer:

MissMian sa...

Haha..vilka högar! Jag har varit en dktig tjej på senare tid och har i dagsläget enbart 3 layouter som inte sitter i pärm och det för att jag precis fotat dem!Jag köper plastfickor på min bokhandel. De har massor av hål och verkar passa de flesta album. Jag betalar 50 kr för ett tio-pack. Tror det är rätt billigt? Hojta om du vill så köper jag åt dig!

Anonym sa...

hihi såna högar har jag också! Jag ser inte fram emot den dagen jag ska köpa alla dessa plastfickor.. huga!

Tin sa...

HiHiHi vilken jättehög! :D
Har du någon aning om hur många LOs du skapat totalt på ett ungefär?
Grattis i efterskott och grattis till skrivaren

Anonym sa...

Så där ser det ut hemma hos mig... Måste köpa album snart...

Therese sa...

Panduro har för runt 30-40 kr, det det är nog en 15-20 st. i. Kul att scraplusten kommit tillbaka :) Kram

miapia74 sa...

Oh lord... många album blir det. Det är bara att börja planera in album i pysselbudgeten. *Tassar genast i väg och räknar i min egen hög*