söndag 4 april 2010

Bara fötter

Också en LO som jag gjorde i Linköping.
Herregud, vad jag var produktiv. Ett riktigt stim.....och dessutom hela helgen. Jag brukar "tackla" av ordentligt på söndagen. Men jag tror att jag nästan gjorde fler dag 2, än på lördagen. Skumt!

Gjord efter en skiss som Designat hade på lördagen. Jag är jättenöjd med den. Den blev precis som jag tänkte!
Hatten av till Marie "missmian" som knep första platsen. Grattis!
Den är helt underbar, hennes LO. Kika in i hennes blogg och titta på den. Ljuvlig!
Kram kram

4 kommentarer:

MissMian sa...

Gulliga du!!! <3 Den här är underbar och de hade nog svårt att välja :) Vi ses om ett par veckor igen!!

Mette sa...

Makalöst vacker layout!!!!! Jag gillar allt med den! :)

Chris_P sa...

Härlig LO!!! Jättefina färger och jag riktigt längtar till sommaren.

Therese sa...

Superfin! Läcker bild och härliga färger! Snyggt! Kram