söndag 24 januari 2010

En gammal goding till

Hittar fler LO:sar när jag rotar i fotomapparna.
Denna är gjord för ca 1 år sedan.
Från en utmaning på pysselpassion.
Jag letar vidare....
Pssst...kan vara så att jag råkar lägga upp samma två gånger, men dt får ni stå ut med :O)
Hade i helgen planer på att scrappa, men se, så blev det inte.
Har umgåtts med familj, vänner, haft barn på kalas och hela dagen idag har vi varit nere i brottatlokalen. Brottarturnering....
Mammahjärtat har både svällt och gråtit. Sonen som för första gången kommit 1:a!!!!
Då tjöt jag för det....
Dottern som fick brottas mot en 11 kilo tyngre flicka och fick väldigt ont. Envis som en åsna är hon, så hon ger sig inte. Vilket resulterade i att armar och rygg, ansikte och bröst var illröda när hon kom av. Hon skrek på mattan för att det gjorde ont.
Då tjöt jag för andra gången...
Men väl hemma så har vi tagit hand om den "sargade" kroppen och lagat det som också var jobbigt med att förlora.
Känns ibland som att det skulle vara ganska skönt om det började med bridge eller bowling eller nåt annat, där skadorna inte är så fysiska.....
Blir nog skapligt nerröstad om jag föreslår det, kan jag säga!
Just nu verkar dock inte skadorna så stora, det pågår brottningsmatch ute i vardagsrummet.
Ha en bra vecka!!!
Kram kram

Inga kommentarer: