fredag 16 oktober 2009

DT:at åt Stellas....

Små vänninor
....för ganska länge sedan. Men det har blivit dåligt med uppdateringar. Livet har liksom kommit emellan.
Det är mycket annat som pockar på.
Mycket bra saker, men tyvärr också andra saker som tar en massa energi och som inte känns bra. Hoppas att det ordnar sig, så småningom.
Jag knåpade ihop 3 LO:sar med det material som jag fick. Bokstäver har jag lagt till själv, men i övrigt fanns allt med.
Och allt finns att köpa i butiken :O)


Just me
Jag själv i en tappning för cirkus 10 år sedan.

Fylla 3
När dotter hade födelsedag och fick kläder. Intresset fanns redan då och har inte, kan jag meddela, blivit mindre med åren.
Ha en bra helg!
Kram kram


3 kommentarer:

MissMian sa...

Supersnugga LOs!!!

Tin sa...

Härliga LOs!!!!
Vad roligt att det går bra på jobbet! Var länge sedan jag såg dig! Kram Christine

Therese sa...

Snygga LO:S, som vanligt :) Kraaam