fredag 28 mars 2008

Lite pirrigt är det ....

ujujujuj...Hur ska det gå?
Börjar att bli lite nervös inför morgondagen, då vår träff som vi ordnar skall gå av stapeln.
Deltagarplatserna har utökats, så det blir ett stort gäng som kommer. Närmare bestämt 82 stycken!!!! Finns allt vi behöver ha, är allt packat, priserna i ordning, brochyrer med....ja, nu snurrar det tiotusen: Tänk om vi glömt något?!?!?!
Jag ser verkligen fram emot att träffa en massa "gamla" scrappare och ett helt gäng med nya tjejer som kommer. Snälla, håll tummen för att allt ska gå bra!!!!
Nu ska det laddas för Let´s Dance final här i huset. Chispskålen är upphälld, drickan är framme och telefonen ligger på bordet (hur många gånger ska du rösta Mia???).
Scrappa lugnt i helgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Chisp har jag åxå vräkt i mig, i fredags! Mumma va gott med dipp till! Å jag kunde inte bestämma mig för vem som skulle vinna Let´s Dance så jag lät FAKTISKT bli att rösta alls...fniss....