fredag 22 februari 2008

Utmanad av Lilo.....

Ett DT-uppdrag från Jenny (som är en liten djävul när det kommer till sånt här)....*blinkar till dig, Jenny*

Jag skulle utmana Lilo på 3 måsten och 3 du får inte.....
Mina måsten till henne: scrappa monocromatiskt (rosa)
Använda chalken mycket

Mina inten: inga stämplar i någon form
inga knappar

Nu har jag fått hjärnstillestånd...Kommer inte på de andra :O)

FIck tillbaka fråm Lilo:
Inga blommor, chalkning eller glitter (redan där blev det svårt...)
Måsta använda: Band, knappar och egen handstil ( ännu svårare...)

Sedan har Jenny den lilla "sadisten" skickat med chipboard med en amerikansk skolbuss som MÅSTE vara med! Tack för den passen....(nu blev det näst intill omöjligt :O)

Är det någon som har förslag, månne????

Ska se om det kan bli något gjort här i helgen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ja du har fått lite att bita i ;-)
Ska bli spännande att se resultatet sen.

Tin sa...

Vi väntar på resultatet låter spännande! :D

Elisa sa...

Väntar också med spänning...

Anonym sa...

Jenny är sadist JAVISST!
*muaha ha ha haaa*

Lilo sa...

Ha ha ha... jag har gjort en layout efter din utmaning! Men på de två andra jag gjorde spårade jag ur... Ska maila dem till Jenny idag. =)