måndag 17 december 2007

Det "blidde" en i lila också

Vi hade julklappsbyte för drygt en vecka sedan och då talade vi om "projektet" med att scrappa i olika färger. Alla mina vänner vet att lila INTE är favvofärgen direkt.....Så Linda säger lite glatt; - Nu åker du väl hem direkt och bara scrappar i lila.
Då var jag ju tvungen att göra det :O) Så kontentan är: Det är ditt fel Linda, alltihop (skämt skämt).
Men det är väldans roligt det här, jag rotar hej vilt i scraplådorna efter rätt färger på dekorationer och papper. Scraprummet ser ut därefter också kan jag meddela....Hrmm hrmm
Tur att jag ska bort i morgon och scrappa i annat hus, så att jag får städa och sanera rummet och lådorna och packa min lilla väska och åka iväg.
Har även scrappat vit, orange och röd. Kommer snart.....

Inga kommentarer: