tisdag 16 oktober 2007

hurtigt värre....

...idag.
Känner mig riktigt duktig. Har sanerat hela akvariet,tvättat växter och sand, rengjort filter och putsat stenar. Det var nästan så att "firrarna" fick sig en omgång med :O) Och när jag håller på och lyfter ut snäckor och stenar, upptäcker jag små malbebisar. Knappt en centimeter långa. Hur gulliga som helst!!!!

Nöjd med mig själv, gav jag mig i kast med att sortera alla kort i datorn. Nu ligger de fint i märkta mappar. Tjohej!!!

Sen vet jag inte vad som hände.... Orken tog slut och jag lade ner verksamheten för dagen....Ville scrappa lite granna, men det blidde inget :O)

Jag och Albin åkte istället på kvällen och köpte lite fler fiskar till akvariet. Så nu är det både rent (för den här gången) och lite nya fräscha fiskar att titta på!

3 kommentarer:

Linda sa...

Det var inte illa...du kanske kan smitta mig med lite av din energi...för här blir det inte mycket gjort.=0)

Elisa sa...

Uj, vad du hinner... Kul med små sötisar i akvariet!

Therese sa...

Så sant som sagt; ibland orkar man vissa saker, ibland andra, ibland inget :)